Proponujemy Państwu przeprowadzenie kompleksowej i jedynej w swoim rodzaju
DIAGNOZY UCZNIÓW - Style zarządzania sobą w uczeniu się.
Program skierowany jest do uczniów, nauczycieli i rodziców. Wprowadza wiedzę z zakresu neuropedagogiki, wspomagającej uczenie się i nauczanie.
|
CELEM GŁÓWNYM PROGRAMU jest wzmocnienie naturalnej motywacji uczniów do uczenia się, poprzez odkrycie i uszanowanie osobistych wzorców myślenia i działania. Pozwala to zmienić nastawienie do uczenia jako procesu, w którym dorosły (nauczyciel, rodzic) wspiera ucznia, pomagając mu poznać siebie i sposób w jaki buduje wiedzę. |
PO ZAJĘCIACH UCZESTNIK
Po zajęciach merytorycznych dla każdego uczestnika opracowany zostanie opis profilu uczenia się, wraz ze wskazówkami do wykorzystania w praktyce przez uczniów w uczeniu się oraz przez nauczycieli w procesie nauczania.
Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem diagnozy uczniów – prosimy o kontakt.