Style zarządzania sobą w nauczaniu.
Program skierowany jest do nauczycieli, edukatorów, opiekunów i rodziców. Uświadamia, czym jest obszar osobistych talentów i umiejętności w kontekście pracy nastawionej na realizację określonych celów. Szkolenie porusza również zagadnienia indywidualnych wzorców myślenia, działania i komunikowania, oraz radzenie sobie ze stresem.
CELEM PROGRAMU
-
poznanie osobistych wzorców myślenia i działania,
-
określenie i poznanie obszarów przedsiębiorczości osobistej,
-
określenie dominującej półkuli mózgowej determinującej proces kreatywnego myślenia,
-
poznanie i określenie indywidualnych talentów i mocnych stron,
-
poznanie narzędzi wspierających proces nauczania – techniki uruchamiające potencjał obu półkul mózgowych, praca z wyobraźnią, wizualizacja,
-
poznanie zasady Pareto, jej zastosowania w pracy zawodowej i życiu prywatnym,
-
rozwijanie umiejętności prawidłowego formułowania celów.
PO ZAJĘCIACH UCZESTNIK
-
zna swój indywidualny styl komunikowania się,
-
ma określone osobiste wartości komunikacyjne,
-
umie określać cele indywidualne według zasady SMART,
-
umie udzielić pozytywną i negatywną informację zwrotną w komunikacji,
-
potrafi prawidłowo formułować cele i zadania dla poszczególnych uczniów.
Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem diagnozy nauczycieli – prosimy o kontakt.